معرفی چند مکان دیدنی در مشهد

معرفی چند مکان دیدنی در مشهد

مشهد یکی از شهرهای پرجمعیت در ایران است و به دلیل وجود حرم امام رضا (ع) ، این شهر ، یکی از شهرهای زیارتی ایران محسوب میشود که سالانه تعداد بسیار زیادی از شهرهای مختلف ایران و حتی کشورهای دیگر جهان به قصد زیارت وارد آن میشوند.

مهمترین و اصلی ترین مکان دیدنی در مشهد ، حرم اماl رضا (ع) است که دلیل اصلی بیشتر مسلمانان جهت مسافرت به این شهر ، زیارت حرم امام رضا (ع ) است.اما این شهر علاوه بر جنبه مذهبی خود ، دارای جاهای دیدنی بسیار زیادی نیز هست که در این مقاله به چند تا از آنها اشاره خواهیم کرد.لطفا تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

جهت اطلاع از قیمت تور زیارتی قم به مشهد با قطار روی لینک کلیک کنید.

باغ پرندگان سپاد مشهد ، پارک طبیعی هفت حوض ، موزه آستان قدس رضوی ، باغ گیاه شناسی مشهد ، پارک ساحلی آفتاب ، پارک و شهربازی ملت ، دهکده ییلاقی شاندیز ، موزه نان مشهد و حمام محمد قلی بیک ، نمونه هایی از جاذبه های گردشگری در مشهد هستند که وجود این جاهای دیدنی در کنار حرم مطهر امام هشتم ، این شهر را به یک شهر همه چیز تمام تبدیل کرده است.

باغ پرندگان سپاد مشهد

باغ پرندگان سپاد مشهد

باغ پرندگان مشهد یکی از مکان های زیبا در مشهد است که به دلیل وجود پرندگان کمیاب و زیبای ایرانی ، آسیایی و آفریقایی ، در آن ، به یکی از زیباترین و جذاب ترین مکان های دیدنی در مشهد تبدیل شده و سالانه افراد بیشماری را از نقاط مختلف جهان جذب خود میکند.در باغ پرندگان مشهد تعداد زیادی از دامپزشکان بصورت مستمر به وضعیت و سلامت پرندگان رسیدگی کرده و شرایط را برای نگهداری از پرندگان فراهم میکنند.

این باغ فوق العاده زیباست و بیش از 700 پرنده در آن نگهداری میشود.اگر به مشهد سفر کردید ، حتما از این مکان دیدن کنید.

موزه آستان قدس رضوی

موزه آستان قدس رضوی

موزه آستان قدس رضوی یکی از معتبرترین موزه های جهان اسلام است و سالانه تعداد بسیار زیادی از سراسر دنیا برای دیدن آثار موجود در این موزه ، وارد مشهد میشوند.

موزه آستان قدس رضوی از بخش های مختلفی تشکیل شده است که از مهمترین آنها میتوان به موزه قرآن ، موزه گنجینه آبزیان ، موزه آثار استاد فرشچیان ،  موزه مجموعه سکه ها ، موزه مجموعه مدال ها ، موزه مجموعه ساعت ها و موزه انواع سلاح ها اشاره نمود.اگر به شهر مشهد سفر کردید ، حتما از موزه های مختلف آستان قدس رضوی دیدن کنید.

دهکده شاندیز

دهکده شاندیز

مجموعه تفریحی دهکده شاندیز ، یکی از بزرگترین جاذبه های گردشگری در مشهد است.این مکان به دلیل وجود گونه های مختلف درختان و گیاهان به یک منطقه سرسبز و زیبا تبدیل شده است.در این مکان رستوران ها و فضاهای پذیرایی زیادی وجود دارد که مراجعه کنندگان در صورت نیاز میتوانند از آنها بهره مند شوند.زیبایی دهکده شاندیز با وجود آلاچیق ها ، فواره ها ، رودخانه ها و دره های متعدد ، درختان سر به فلک کشیده و گل های وحشی چندین برابر شده است.

جهت اطلاع از قیمت تور زیارتی قم به مشهد روی لینک کلیک کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.