مزایای سفر با تور

مزایای سفر با تور

سفر با تور مزیت های خودش را دارد

مسافرت با تور همان مسافرت با کاروان های قدیم است که شکل جدیدتری به خود گرفته است . این نوع سفر یک مسافرت دسته جمعی با نظم و برنامه ریزی می باشد که برنامه های آن از قبل تعیین شده و برای مسافران راحت تر می باشد و شور و شوق خاصی را به همراه دارد.

بعضی ازسفرها مانند سفرهای زیارتی اصولا همیشه دسته جمعی هستند زیرا هدف ما در این نوع سفرها از قبل مشخص شده پس می توانیم با شخصی که هدف مشترکی داریم از همان اول مسیر همسفر شویم حتی اگر به تنهایی سفر کنیم بازهم می توانیم شخصی که هدفش زیارت است را پیدا کرده و در تمام طول سفر باهم باشیم.

در کل سفرهایی که با تور همراه هستیم  نکاتی  دارند که سفر را برای ما آسانتر و لذت بخش تر می کند و مهمترین نکته آن نظمی است که در طول سفر وجود دارد و باعث می شود تا ما بتوانیم بیشترین استفاده را از مدت زمانی که در سفر هستیم بکنیم.

مزایای سفر با تور

موسسه زیارتی و سیاحتی چهارده نور برگزار کننده انواع تورهای زیارتی می باشد . تور زیارتی قم از اصفهان  یکی از نمونه تورهای این موسسه می باشد.

هزینه غذا در سفرهایی که با تور انجام می شود

وقتی با تور سفر می کنیم مسئولیت اکثر کارها به عهده لیدرهای تور می باشد یکی از این مسئولیت ها پیدا کردن رستوران های خوب در هر شهر و مکان های تاریخی و گردشگری می باشد .

لیدر تور از قبل مکان های مهم در آن شهر و یا کشور را پیدا کرده و اطلاعاتی در مورد آن مکان بدست می آورد همین طور در مورد رستوران ها .

اصولا در اینگونه سفرها مسافران حکم مهمانانی را دارند که به مکان دیگری دعوت شده اند و اکثر کارها و مسئولیت ها به عهده میزبان می باشد ، پس مسافران در این سفرها خیلی کمتر از سفرهای غیر تور خسته می شوند .

هزینه حمل و نقل و هتل درسفرهایی که با تور انجام می گیرد

یکی دیگر از نکاتی که در هزینه های سفر مهم است هزینه حمل و نقل و هتل می باشد . این هزینه ها گاهی اوقات در سفر هایی که با تور انجام می گیرد کاهش چشمگیری دارد و این کاهش به این دلیل است که تورها با هتل ها و شرکت های مسافربری قرارداد دارند و همیشه از تخفیفات آنها برخوردار می باشند و همچمنین تورهای ویژه ای که در آژانس های مسافرتی در مناسبت های گوناگون برگزار می شود با مراجعه به سایت آنها می توانیم از آن باخبر شده و استفاده کنیم ، که بعضی از مواقع این تورها شامل تخفیفات خوبی میشوند. یکی از راه های اطلاع از این تورها ثبت نام در سامانه های پیامکی شرکت ها می باشد .

مزیت های سفرهایی که با تور انجام می گیرد

در سال های اخیر انواع دیگری از مسافرت های با تور شکل گرفته که این مسافرت ها مسافرت هایی کوتاهتر چه از نظر زمان و چه از نظر مکان می باشد یعنی سفرهایی به کوه و جنگل و غار و .. می باشد که مطمئنا این سفر ها بدون تور و بدون همراه بودن یک لیدر که مسیر و مکان ها را بشناسد ممکن نمی شود حتی می تواند خطرناک باشد .

توصیه ما به شما این است که سفر با تور را حتی برای یک بار هم که شده تجربه کنید و از آن لذت ببرید.

همچنین در سفرهای خارجی که مراحل پیچیده تری نسبت به سایر سفرهای داخلی دارد مانند گرفتن ویزا و برخی کارهای دیگر به عهده شرکت گردشگر ی بوده و کار را برای شما آسانتر می کند .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.